Kembali Beraksi Dalam Industri Takaful............

Setelah lebih kurang 5 tahun tidak menentu dalam kerjaya yang pernah aku banggakan ini, sekarang sudah tiba masa untuk beraksi semula. Pernah aku dilamar untuk kembali aktif melalui syarikat yang lain tetapi rasanya keputusanku ini adalah yang terbaik dan paling adil. Kau orang tahu apa yang mendorong untuk aku terus setia disini? Ianya adalah kerana semangat setikawan dan ukhuwah yang ada disini, iaitu oleh leader aku sendiri Tn.Hj.Putra. Dalam saat sukarku, beliau tidak pernah lupa dan ada sentiasa memberi support.. Inilah yang mendorong aku untuk terus keka disini...

Nah sekarang, aku ingin menebus semula segala kehampaan yang berlaku dalam tempoh masa 5 tahun ini. Meskipun aku terbaung dan dibuang, tetapi ini bukan pengakhiran. Tidak apa, start from zero....Jadi kau orang yang memerlukan perlindungan takaful, come joint me, support dulu disamping untuk manafaat kau orang juga....Bersegaralah contact aku untuk 'advisory' berkenaan....

A. Takaful untuk perlindungan diri
B. Takaful untuk pendidikan anak
C.Takaful untuk perubatan/medic cards
D.Takaful Hajj & Umrah
E. Byk lagi....

SATU JA YANG AKU NAK KAU ORANG FIKIR DAN JAWAB DENGAN JUJUR PADA DIRI SENDIRI. KAU ORANG ADA ORANG-ORANG YANG KAU ORANG SAYANGIKAN..? ANAK, ISTERI, ADIK-BERADIK,IBUBAPA,SUAMI DAN SESIAPA SAJA YANG PENTING DALAM HIDUP KAU ORANG.....

JIKA DENGAN TIBA-TIBA KAU ORANG PERGI DULU, KAU ORANG ADA TAK SIMPANAN UNTUK DITINGGALKAN KEPADA MEREKA..? ADA RM50K..,RM100K..,RM300K..? KALAU TAK ADA, KAU ORANG PERLU PERLINDUNGAN TAKAFUL...SEGARA CONTACT AKU...CALL/SMS/WHATSAPP 0195333177

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Batu Luang: Antara Nostalgia, Rahsia Dan Masa

Bersantai Di Tanjung Lipat...

Orang Tatana Kuala Penyu Suatu Ketika Dulu...